30 juni 2008

Jippi!!!!

Jag brukar aldrig vinna ( det känner jag en som gör ofta däremot..hej Petraso)... men nu så...
har deltagit i en utlottning på Rachelle A Millers blogg (http://www.rachelleannemiller.com/ ) av hennes underbara kort och jag blev en av 2 vinnare!! jippi!!
Har gjort en ny LO på lilla Ebba. Stämpeln är en av alla ministämplar som Format fått in. Lite taskigt ljus tyvärr så den ser blå ut istället för vit...


Ett kort med en av mina Rachelle A Miller stämplar...Textstämpeln är från Inkido.

3 kommentarer:

  1. cimGrattis Tanten! Tillvinst och blogg8 du har redan varit länkad från min blogg sedan innan kraschen.....
    Milouuuuuuuuuuu är såååååååå Söt!!!! Ebba också fast det har jag ju redan sagt förrut!!!

    Massa kramar Vännen
    turgumma kan du vara själv*blink*

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Kul!
    Vad fina saker du har gjort! LO:n med Ebba är så bra tycker jag.
    Milou. Vilken sötnos! Roligt att äntligen få se honom!
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...