23 maj 2015

Var är värmen... ?

Halloj!

Ja jösses här kommer ett inlägg till (!) Jag har ju som vanligt tagit lite fotoutflykter under våren för att njuta av allt det fina i naturen som är nu...

Körsbärsblommor

Magnolia-träd
 
och ni som hängt med ett tag vet att detta är mina favvoblommor!
Som jag märker att de flesta är väldigt förtjusta i.
 
Men var är VÄRMEN!??
Det kom ju några dagar med föraning om riktig vårvärmen..
men vips så försvann den..
Hoppas inte det finns ngt samband med bristen på värme nu och hur sommaren kommer att bli...
 
Önskar dig en härlig dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!
    Vilka underbara foton du tagit:)) Visst är Magnolian vacker!
    Här har det vräkt ner HAGEL idag:(( Och värmen är som bortblåst!

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...