18 mars 2014

Att fundera...

Hej bloggvänner!
Ja som ni märker så är det glest mellan inläggen... Jag funderar på om jag ska fortsätta med bloggen eller inte. Jag hinner inte producera så mycket pyssel osv så jag kan uppdatera med nytt så ofta som jag vill... Jag får tänka lite och känna efter. Jag tycker det är ju så otroligt kul att få era hälsningar och kanske även inspirera emellanåt och jag har ju träffat så många underbara människor här i mitt krypin..

Mitt liv just nu består mest av:

Jobb....

Träning så fort tiden tillåter...

Umgås och gosa med Milou och familjen...

Njuta av att våren är i antågande :-)

Däremellan pysslar jag lite framförallt med Project life och Milous album.,.

Måste i allafall tipsa om en serie som är den bästa jag sett på lääääänge, har slukat de två första säsongerna och bara väntar på att hitta säsong 3 ...



Hoppas du har en bra kväll! 
Så kanske vi ses snart igen :-)
Kram och tack för att du hälsar på här:-)

3 kommentarer:

  1. kanske får kolla in suits då??? vilket fint album milou f¨tt!!

    SvaraRadera
  2. Förstår precis dina funderingar.... Har samma själv :)
    Jag tänker iofs att uppdaterar jag så gör jag å känner i gen press att jag måste längre, det gjorde jag nästan under en period p det var jobbigt ... Å helt fel tänk!!!
    Nu går det ju långt mellan mina nlägg så borde kanske oxå ta ett beslut snart. Tycker fejjan e ett bra alternativ när man har lust å slänga upp något :)
    Oavsett vad ditt beslut leder fram till så har vi genom dessa små pysselbloggar funnit en vän för livet <3
    Stor kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla! Jag förstår också dina funderingar. Det är ibland tufft att få ihop jobb, familj, intressen och allt däremellan. Jag har också sådana stunder och jag har 2 DT uppdrag för tillfället vilket är kul samtidigt som det blir en hel del press att prestera hela tiden och sitta på lediga dagar då jag egentligen bara vill göra annat vissa gånger. Men så länge jag tycker det är kul fortsätter jag.

    Jag hoppas du också gör det, då jag gillar att kika in och se allt fint du gör och hittar på. Men känn efter och känn ingen press och stress utan gör det som känns bäst för dig.

    Ha en fin kväll!

    Stor kram
    //Åsalill

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...