12 januari 2014

Nostalgialbum - sista delen...

Hej,

Då var det söndag och dags för att ladda för en ny arbetsvecka :-).
Nu är dags för det sista i mitt Nostalgialbum (som min lillebror fick i julklapp).

Det första albumet har ni sett i de två tidigare inläggen och nu kommer det album som ligger i den lilla fickan som jag visade i början. Även detta album är gjort med Heidi Swapps papper "Vintage chic".

framsidan...

detta har jag också sytt ihop för hand i ryggen..




Perfekt med stämplar som dekoration..

Även här är en fotoficka mitt i uppslaget...

och när man bläddrat den ser man det nästa uppslaget..



Så det var allt!
Hoppas ni fick inspiration till att bygga egna album :-)

Kram 

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina minialbum du har gjort Pernilla vilket otroligt tålamod jag beundrar dig som har det tålamodet att t a vara på de fina kort du tar och bevarar minnen från barndomen . Bra jobbat tjejen

    Kramar Mona

    SvaraRadera
  2. Verkligen jätte fina små album du gjort.

    Kraaaaam

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...