23 januari 2014

Det där med att förnya..

Hello!!

Idag blir det inget pysselinlägg utan inredning tänkte jag... håller ju på och fixar med de också en hel del (och väldigt mycket periodvis)  När julen är över och man tagit bort det juliga så brukar jag bli riktigt sugen på att rensa ut och organisera om och även sugen på NYTT!.. Än så länge har det inte kommit så mycket till butikerna men HM Home har verkligen fått in mycket fint! Kolla här!


Här blev det några klick där minsann :-)
Kuddfodralen i turkos och med vintage-texten väntar nu på att få användas här hemma :-)


här är lite som redan fått flytta hit...
Lite omflytt på hyllorna och två nya tavlor, blev riktigt nöjd.
Ännu mer kloka ord och pepp-texter :-)


Vad har DU redan köpt eller tänkt köpa för vårnytt??
Misstänker att det finns fler än jag som vill förnya hemmet på våren, såväl med små som stora saker..
Kul att du hälsade på!
Tjingeling!



4 kommentarer:

  1. Gokväll vännen!
    Åh, så mycket fint!! Måste spana in deras grejer för såg något i en tidning därifrån som oxå var så snyggt =)
    Kommer bli så fint hemma hos dig och så snygga tavlor du införskaffat!
    Här har det bara ännu så länge blivit nya rosa orkideér och rosa tulpaner, men skulle oxå vilja ha lite nya ljusare kuddfodral :)
    Kramis på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    De kuddfodralen kommer att bli såååå fina och tavlorna var läckra:) Gillade ljuslyktorna också:)) Jag har väl inte köpt så mycket nytt, har alltid fräscha tulpaner och har köpt lite nya växter (orkidéer) och har flyttat om lite också:) När man går i affärerna nu så vill man nästan slänga ut allt och bara köpa nytt;)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. hej pillan. vilka underbara vårfärger! själv har jag rensat bort jul och rött och nu tagit fram lite rosa och vita prylar igen. va skoj med ett project life, har själv gott och varit lite sugen på att testa, men det blev en smashbook istället, har precis börjat, lite klurigt när man inte gjort så mycket med foton innan. önskar dig lycka till med ditt nya projekt och önskar dig även en underbar helg. kram, tess.

    SvaraRadera
  4. Hej hopp!
    Så jättefina saker du har skaffat till hemmet. Själv är jag en trist människa som sällan förnyar nåt hemma. Tråkigt, för jag tycker ju att det kan bli så fint. Hos andra, alltså.

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...