1 januari 2014

Att välkomna 2014...

Hej på er!

Jaha så var 2014 här! Tänkte börja bloggåret med att visa lite fler foton från den weekend jag hade med några fina vänner under hösten,... Det togs ju en hel del foton den helgen, vill du se de första jag lade upp hittar du här. Och nu några fler...



Vädret visade sig från sin bästa sida :-)


Girlpower!!

Hoppas ni haft en bra dag, antar att den kan ha varit lugn, nyårsdagen har ju en tendens att vara det ;-)
Nu är det bara att sätta igång 2014!


Kram och tack för besöket!

4 kommentarer:

  1. God fortsättning på dig med Pernilla urtjusiga kort du har tagit och det får en att se lite längre fram då man kan njuta av lite värme. så otroligt fint album du har gjort till Iffa så glad hon kan vara som har en vän som du. Mini album har du verkligen blivit expert på och alla är lika fina och välgjorda och vilket arbete som ligger bakom.

    Ha det nu så gott
    Kramar Mona

    SvaraRadera
  2. Vilken sommarlängtan jag fick nu då, helt plötsligt?! *S* Eller... jag längtar till sommaren redan i september.... sommar är ljuvligt, underbart, varmt och skönt och man kan bada!!!

    Tack för fantastiska bilder och mycken fin inspiration!
    God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!
    God fortsättning på det nya året!
    Såååå vackra bilder du tagit med kameran. Du är verkligen duktig med den. Gillar den vackra lilla ringklockan:)) Längtar redan till våren och sommaren:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Alltså du e ju såååå duktig på att ta kort!!
    Så snygga detaljer du valt ut att fota, även det är en konst att kunna se!
    Kanske måste ta med dig till Spanien så,du kan ta snygga foton där ;)
    Kramis <3

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...