25 december 2013

Julklappar med bling ;-)

Hej!

Jaha så var julafton över...denna dag som det stressas inför en hel månad... Hoppas ni alla haft det bra. Tack för alla julhälsningar.

För min del blev det lite extra julklappar med bling i år :-). Smycken från Edblad har varit en favorit sedan länge hos mig. Ett stort plus att de gör många av sina smycken i stål, vilket är toppen för mig som är allergisk mot nickel.

Så för någon veckan sen gick jag förbi en ring som jag bara inte kunde motstå! Det fick bli en julklapp till mig själv (har blivit en och annan sån det senaste ;-) Har blivit helt kär i roséguld, är ju så snyggt att blanda upp med silver...


här är den, massa ringar i olika storlekar, blandat med rosé och silver... :-)

Någon dag senare var jag inne på Edblads hemsida och fick se att man kunde vinna sin önskelista i en rimtävling (man skulle rimma till ett av smyckena på önskelistan), vi knåpade ihop ett rim.... 
och några dagar senare fick jag reda på att vi hade vunnit! Önskelistan skulle bestå av 3 saker från deras kollektion... så efter någon dag damp det ned tre underbart vackra smycken i små fina påsar... Dessa valde jag:



Detta nedersta hade jag önskat mig fr mannen därhemma så han fick en mindre julklapp att köpa ;-)

Som de säger, plötsligt händer det!

Kram

3 kommentarer:

  1. Åh, vad mycket underbara smycken du fått!!!!!! Ringen har jag oxå kollat in, sååå snygg =)
    Lyckliga du och stort grattis!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Ja då var den över, dagen man "stressat" för i några månader;) Idag har vi haft en slapp skön dag här hemma:)) Min sambo Birger fick en TV igår av oss att ha i sovrummet, då han gillar att ligga ner och titta. (Han har ju problem med sin rygg)
    Jag köpte även honom en kaffemaskin Bosch Tassimo och det roligaste med det var att Jag som inte gillar kaffe eller Te blev förtjust i kaffe Crème Brûlée;))
    mums!! Jag fick en fin skärmaskin,
    en vacker ring i form av en stjärna:)) och lite annat smått och gott:))

    Så vackra ringar du fått av tomten;)) Och Grattis till vinsten! Vilken lycka för dig och sambon;)) Så duktigt av dig:))

    Ha nu en fortsatt fin julhelg:))

    Julkramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig kul att det händer någon någongång och det där med att man själv förser sig med julklappar det har jag gjort också i flera år så att man säkert får det man vill ha.
    till mig i år blev det nya krukor och växter till mitt vardagsrum så att det blev lite ombonat inför julen.

    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...