23 december 2013

Dan före da´n...

Hello!

I morgon är det dags... Kalle Anka, äta så mycket så man undrar om man någonsin ska bli hungrig igen, öppna sina paket och bara mysa med familjen.

Så idag vill jag (och Milou) skicka en julhälsning till er:

Varför bara ha adventsstjärnan i fönstret?? ;-)


Milous accessoar för julafton är köpt och klar:-) Mitt lilla hjärta.


Så nu vill jag önska er en riktigt God Jul!!
Så härligt med dessa besöken ni gör hos mig, blir lika glad varje gång jag ser att ni hälsat på.

Julkram

6 kommentarer:

  1. Önskar dig och din familj en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  2. Detsamma!!
    Ha en jättemysig uppesittarkväll =)
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Men åååhhhh, vilken söt liten yorkie! Hade tänkt hitta en liten tomteluva till min lilla sötnos med men det hanns inte med idag. Bra tips på snabba kort i förra inlägget!
    Önskar dig en riktigt god jul!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Vad du har varit fliteig med alla julkorten , det i rosa gillade jag det blev så himla snyggt.Vill även önska dig en riktigt skön Julhelg och bara njut

    Många Kramar Mona

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni har haft en riktigt skön julafton och att supergulliga Milou har fått något gott av tomten :)

    Önskar dig en fortsatt trevlig julhelg!
    Kramar från Elisabet

    SvaraRadera
  6. Hoppas julafton blev precis så härlig med mat och familjemys! Vilken söt liten julfin vovve!!!! God fortsättning!!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...