31 december 2013

Att säga hejdå till 2013...

Hej på er!

Ja då var det sista dagen på 2013. Detta får bli det sista inlägget för i år alltså. Tiden bara flyger iväg... som barn förstod man inte när de vuxna tyckte tiden gick så fort... men det förstår jag nu ;-)

Snart försvinner julpyntet så därför tänkte jag passa på att lägga upp lite foton från hemmet. Efter nyår brukar jag bli sugen på nytt, städa undan och längtar efter vårens nyheter...

Fatet med lyktorna har jag ju året runt men till jul byts några av lyktorna ut till röda..

Ännu en bricka med ljuslyktor och en liten hyacint...

Flickan fr SIA är ett av mina favvopynt, den åker upp redan vid advent.
minigranen är en fejk (ser rätt äkta ut live) 
och har kulor i fattigmanssilver både i den och i skålen bredvid.


Stor tack till mina fina bloggvänner för i år. Tack för alla snälla kommentarer, inspiration och er värme.
Nu vill jag passa på att önska er Ett riktigt gott nytt år! 
Hoppas att 2014 blir fyllt med kreativitet, kärlek, vänner (både nya och gamla) 
personlig utveckling och annat gott.

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra ljuslyktor och fat du har. Gillar dem jättemycket!

    Jag vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År och ett kreativt och spännande 2014. Tack för alla fina kommentarer hos mig under det gågna året. Hoppas vi ses även nästa år ;)

    Varm kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År vännen!!
    .....här har det lilla julpyntet jag hade i år åkt bort........granen klarar sig tills imorgon =) och stjärnorna i fönstret klarar sig säkert två veckor till,fniss.
    Kramis <3

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    God fortsättning på de nya året:)) Hoppas ni hade en trevlig nyårskväll:))
    Vackra ljuslyktor och fat du har, me like:))
    idag går det på halvfart hemma hos oss;) det blev ganska sent......vi
    kom hem vid halv fyra;) vi var hos våra Vietnamesiska vänner och bjöds på så god mat med härliga smaker:))

    Ha nu en fin vecka och var rädda om varann
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...