27 september 2013

Att fixa det själv!

Hej på er!

Fredag och allt! visst är det härligt?! :-)

I dag blir det lite annat "pyssel" här på bloggen  (om man nu kan kalla det för det).. Jag har varit ut efter ett set med askar ett tag som jag kan ha till lite smycken och annat smått och gott i sovrummet... Men inte hittat några som passat i storlek eller utseende.. Men så var jag inne på Panduro häromdagen och fick syn på dessa som var i perfekt storlek...

Men kanske inte så spännande i mönster och vitt är snyggt men detta var vit "kartong"...
Så efter lite funderande kom jag på att jag har decoupage-lack hemma :-)
Så jag köpte askarna och servetter som jag fastnade för och...

Gjorde de till min egen design helt enkelt!
Riktigt nöjd också!
Så kan jag välja vilka storlekar som passar och byta ut när det behövs annan storlek

Himla tur att man har ett pysselförråd här hemma med både det ena och det andra ;-)

Nu önskar jag er en trevlig fredagskväll!

Kram

6 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Men sååååå läckra askarna blev, me like:)) Visst är det kul när man kan förändra med lite lack och servetter och annat smått och gott:))
    Du är så påhittig:))

    Ha en fin kväll
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Dom askarna är bra. Vad snygga dom blev. Roligt att ha egna. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga förvaringsaskar du har gjort,
    riktigt läckra.
    Kram & må gott!

    SvaraRadera
  4. Blev ju ungefär tusen gånger snyggare i din design!

    Hoppas att helgen har varit toppen!

    SvaraRadera
  5. Såklart att du ska åka på Londonmässan om du känner för det. Det är fantastiskt att gå där, se alla nyheter och demonstrationer, och handla billigt. Och London är ju också London. Nästa mässa är i april. Hör av dig om du vill ha tips då om du ska åka.
    Tuffa lådor du fixat. Visst är det bra att ha lite pysselgrejer hemma att förändra med.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Så snygga och stilrena dom blev!!
    Ja säg vad pysselhörnan inte kan lösa =)......går alltid hitta saker som löser alla problem i hemmet i våra "små" pysselhörnor =D
    Kramis!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...