10 augusti 2013

En kärleksförklaring....

Hej!

Det blev ett kärt återbesök i Skrea under semestern.. och det var samma känsla denna gången... Svårt att insupa allt vackert och så somrigt på en gång... Det är helt enkelt....... Ljuvligt att strosa (el springa ;-) där...

Så här kommer en liten kärleksförklaring till Skrea i form av nytagna foton från denna sommaren...





Jag har tagit en hel del foton där så det får nog bli en fortsättning med fler foton en annan dag ;-)

Tack för att du hälsar på!
Lämna gärna en hälsning så jag kan hälsa tillbaka :-)

Kram
 

7 kommentarer:

  1. Som alltid när du är bakom kameran = supersnygga foton!!!
    Det sista kortet är ju såååå läckert!!!!
    Måste nog ta mig dit någon gång för det verkar underbart =)
    Kramisar från mig

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Underbart vackra foton du tagit. Så vackert med hjärtanet på det första:))
    Du kan det där med fotografering:))

    Hoppas vi får se fler vackra foton:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det är väldigt vackert i Skrea strand men det var väldigt länge sen nu jag var där.
    Underbara kort du bjuder på jag har sagt det innan du är en väldigt duktig fotograf.
    Kram Mona

    SvaraRadera
  4. Åh, så vackert!!
    Vart ligger den ljuvliga plats? Är det västkusten?
    Du är duktig att fota!
    //Elisabet

    SvaraRadera
  5. Fina foton. Skrea strand är en vacker plats. Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar!
    Kameran har jag alltid med mig :)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  7. Det är så härligt att göra ett återbesök (eller nybesök) av platser som är som balsam för själen!

    Finfina bilder du delar med dig utav :)

    Och tusen tack snälla du för dina ord inne hos mej! *glad*

    Ta hand om dej gumman!
    KRAM Petra

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...