19 juli 2013

Efterlängtade ljuslyktor....

Hej på er!

Jisses va varmt det varit här idag! Och i morgon ska det tydligen bli varmare...  Hoppas ni alla fått en dos av den härliga sommaren som vi faktiskt haft hittills i år.

Under en period har jag sett ett par ljuslyktor på både bloggar och inredningstidningar som jag fastnat för mer och mer... Men fick leta efter de lite överallt, både webbshoppar och inredningsaffärer, men de va slut överallt... Men så en dag går jag in i en inredningsaffär och där står de! Jippi!  De passar väl kanske bäst under det mörka halvåret men de har fått stå framme under sommaren för jag är fortfarande så förtjust i de.

De är av väldigt tunt porslin så det lyser så fint igenom...:-)

Ha en härlig fredagskväll, 
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej fina vän!
    Vilka fina ljuslyktor du hittat....och jag förstår precis din lycka när man letat och letat efter något oxå helt plötsligt står det framför en =)
    Vad fint det var att den ena var på insidan av ljuslyktan!
    Ljuslyktor kan man verkligen inte får för många av, blev en lila som fick följa med mig hem från min shoppingtur idag....gäller att bunkra upp med några nya inför hösten,fniss.
    Ha det så jättebra där ni är och japp ska bli ännu varmare i helgen =)
    Kramisar från mig <3

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Superduper läckra ljuslyktor du köpt:)) Man blir såååå glad när man hittar det man letar efter:)))
    Jag älskar ljus i alla dess slag, det får man aldrig för många av:))))

    Vi håller ju på med Kim´s hus och det är ju sååå varmt, men vi kämpar på. Det går åt mycket vatten att svalka sig med. Vi ska åka dit om en stund. Idag ska det gjutas betong.

    Hoppas ni har det skönt på ER semester, och var rädda om er:)

    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...