1 juli 2013

Att leta inspiration och vackra rum...

Hej!

Just nu är det lite atiltje på pysselfronten,... surfar mest runt och letar inspiration både inom pyssel men även inom inredning... blir alltid så sugen på att göra om, piffa till och annat under semestern... Så nu kommer lite inredning... måste bara få visa några rum som jag sett på nätet och som är så fantastiska!

Visst är det mycket prylar men ändå ser det romantiskt ut,
som pysselrum är det ju fantastiskt


Snyggt och stilrent! Hade inte tackat nej till detta--- :-)

Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga inspirationsbilder du bjuder på. Ja, visst blir man sugen på att göra om i pysselrummet och piffa till det. Det brukar alltid bli någon dag på semestern ;)

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Såååå vackra rum. Jag gillar verkligen den stilen, många saker att lägga ögonen på:)))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt du hittat på din surfrunda =)
    Ja tänk om man hade så där 5 hem och fick inreda alla =)
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Underbar inspiration! Nä, dem hade man inte tackat nej till!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket fint. Jag skulle också vilja göra om. men får vänta tills vi flyttat. Just nu funderar jag på vad jag kan göra med alla bra lådor från Glossy Box. Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...