17 juni 2013

Har firat lite...

Hej på er!

Nu var det några dagar sen jag var här och uppdaterade... Jag har haft lite fullt upp med firande och kalas i  några dagar... dels för min guddotter som fyllde år och sen jag själv (!)...  och idag fortsatte uppvaktningen på jobbet av mina fina kollegor som kom med både blomma och present, så gulligt av de. Känns helt ok att det är måndag då ;-) Jag fortsätter alltså min resa in på 30+...




Hoppas återkomma snart med lite nytt pyssel, blir ju inte så mycket av den varan sommartid. Ser även att andra bloggar har mer sällan uppdateringar också.
Hoppas ni ändå tittar in då och då till mig,

Stor kram till er!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till dig Pernilla låster som om din dag har varit en bra dag.
    Fräck det blev ditt lilla album här under kul modell och enkelt att göra
    tack för att du delar med dig ¨
    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera
  3. Ett försenat grattis på födelsedagen. Trevlig midsommar. Kram Katarina

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...