14 april 2013

Att känna vår i luften...

Hej på er!

tänkte bara titta i och säga hej denna söndag! Nu är det verkligen vår i luften i dag (och pollen också känns det som ) Ni får stå ut med att jag tjatar om denna vår men den är ju så efterlängtad! I dag är +10 gr här redan nu på fm, tyvärr med en del vind, men ändå!

Nu är det inte många dagar kvar att vara med och fira med mig och få chans till lite
Blogcandy! Titta in här om du vill veta mer!


Nu är det dags att gå tillbaka till sysslorna en stund ;-)

Tack för besöket och KRAM!
 

2 kommentarer:

  1. God Eftermiddag vännen!
    Nu har tyvärr din blåst blåst hit till mig =) Men det är 13,6 grader ute så man får vara glad för det!
    Du får tjata precis hur mycket du vill om våren för mig för jag längtar sååååå mycket efter behagligare väder!
    Här slappar vi och myser och ikväll blir det en god smarrig fruktsallad tillsammans med Gordon på tv:n =)
    Massa kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Go kväll Pernilla!
    Så vackert med krokus, våra börjar titta upp så smått:) och den sista snön börjar smälta:))) Idag har vi haft sååå härligt väder utan blåst:))
    Våren kan man aldrig tjata om för mycket;))

    Ha en bra dag imorgon på jobbet:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...