4 februari 2013

Shop shop...

Hej på er! (och nya vecka)

Så var helgen över i ett nafs och första arbetsdagen är avklarad :-)

I dag blev det vägen om lite butiker, vilket är livsfarligt just nu med alla vårnyheter som kommer överallt...
Hittade en del fint på Panduro...dehar verkligen utvecklat sitt sortiment inom scrap! Även om en del är ruskigt likt Tim Holtz stil på stämplar...men 1/3 av priset... Hittade 2 fina små paper pads som är till journaling..


6 olika motiv i varje... och prisvärda..

och sen detta ark med clearstamps...
Mycket användbart... och äntligen på svenska

Jag fick även med mig en häärligt korallfärgad tröja..(inte på Panduro såklart...)..
med en stjärna på ♥...(vad annars?)

Tröja fr Gina Tricot..

För tillfället är det riktigt farligt för mig att gå in i butiker...
Modet till våren är väldigt mycket stjärnor och änglavingar.... I like!! ♥
Går ju inte att gå ut fr butiken utan en kasse, hi hi.

Hoppas ni haft en bra start på veckan
och tack för era kommentarer nu lämnar,alltid lika värmande.

Kramar

5 kommentarer:

  1. Älskar shopping =)
    Shoppat lite jag oxå i helgen......men den där tröjan = wow så fräcka tröjor du bär med dig hem hela tiden vännen, denna var jättefräck!! Du är djärv med färger oxå, det gillar jag!
    Det där var ett bra stämpelset du hittade, verkligen ett sånt man behöver ha i gömmorna, får nog spana in Panduro nästa gång jag kommer till götet =)
    Kramiz!!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Så läckra scrapgrejer du köpt dig. Kul när man hittar något fint till bra pris:))

    Och så snygg tröja du shoppat, me like:)) Härligt med färg nu till våren:))

    Ha nu en fin vecka och var rädd om dig:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med vår och vårshopping.Jag gillar också Panduros nya saker, särskilt den fina dovt rosa serien.
    Snygg tröja, den kommer du älska.

    SvaraRadera
  4. Åhh, det är härligt med shopping! Allra helst på våren när man börjar bli trött på alla gamla vinterkläder och bara vill ha lite ljusare och lättare att ta på sig! Livsfarligt att ge sig ut i affärerna...
    Jasså Panduro har fått lite roligare saker, då får det kanske bli ett besök där snart :) har lite undvikit dem för det har aldrig funnits nåt kul (o oftast ganska dyrt..) tycker jag. Kram!

    SvaraRadera
  5. Ohh som jag letat efter årstiderna på svenska.. hittade inga så jag fick köpa de på engelska o dessutom är det förkortningar... typiskt.. vart köpte du dessa , är det möjligt kanske att få fatt på de det hade varit "great" , hehe.. Må gott =)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...