25 december 2012

En julklapp med stjärnor...

Å så var julafton över! Hoppas ni hade en bra dag?... Så lång förberedelse med klappar, julpynt och julgodis och så går det så fort över! Tänk va snabbt december gått, snabbare än nånsin känns det som...

Ja, tänkte ni skulle få se min julklapp jag köpte till mig själv...

En matta från Pappelina i färgerna mud/vanilla (metallic)
Denna kommer välkomna oss i hallen framöver :-)
och till våren vänder jag på den och får en vit/vanilla matt med bruna stjärnor... Önskar er en trevlig juldag och att ni får chans att leka med era julklappar ;-) hi hi.

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Ja det är så många förberedelser att man nästan blir rädd många stressar som det var den sista tiden på jorden. Vi hade en bra dag och kväll. Snygg matta.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Javisst går det snabbt. Vi hadde en lugn och skön afton:))
    Den mattan tokgillade jag:)))) har varit och tittat på en själv, men den var sååååå lång, så jag får leta vidare:))

    Ha en fortsatt skön julhelg:)

    Julkramar Marie

    SvaraRadera
  3. God Morgon!
    Mycket snygg matta du införskaffat!! Jag älskar dom mattorna och du har valt en snygg färg och mönster =)
    Har själv en i köket med cirklar på, har haft den i flera år nu men ändå inte tröttnat.....fast har börjat bli sugen på att byta ut mönstret =)
    Ja herregud vad vi håller på i december och grejar. Nu är det även sista dagen på min härliga 5-dagarsledighet.....så fort det går. Ha en fin onsdag!
    kramiz

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...