19 september 2012

Att peppa träningslusten...!

Hello!
Hoppas ni haft en bra start på veckan.Tack för era fina kommentarer om mitt kort, roligt att ni gillade det fast det inte var så "avancerat"..

Häromveckan när Stadium hade olika erbjudanden på träningskläder så passade jag på att uppdatera min "löpargarderob" :-) Ibland blir det extra träningslust med lite nya kläder. Nu har jag även köpt kläder som passar att ha "lager på lager" så jag kan hålla igång utomhusträningen även när det blir lite kallare.

Detta är delar av min nya träningsgarderob numera...



 




Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!

    Vad snygga träningskläder du införskaffat!
    Visst är det så (konstigt nog =) att man blir inspirerad av att få lite nytt, lusten tar lixom lite extra fart då =)

    Tänk.....nu har vi snart gjort en hel jobbvecka igen, gud så fort det går =)
    Nästa helg ska jag till Ullared. Perfekt anpassat (ren tur) då det ska tapetseras om här nästa vecka (äntligen!!)
    Har köpt en ny klädhängare till hallen idag som nu är ihopmonterad och klar!
    Ska göra en beställning från Ikea imorrn och sen kanske man då kan hitta något snyggt på Ullared att förgylla det nya hemmet med.

    Nopp, klockan ringer på mig.....nybakat bröd vankas att ta ut från ugnen =)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...