30 september 2012

Ännu en vecka förbi...

Hej på er!

Hoppas ni njuter av en härlig söndag! Tack för era omtänksamma ord i förra inlägget. Det har varit en hel del att tänka på den senaste tiden men det har varit val mellan positiva saker, men ändå viktigt val.
Men nu är det mesta av beslutsångesten över och jag ser fram emot de utmaningar  och annat roligt som kommer framöver. Sen är det mycket nu för jobbet är igång "på riktigt" och det kommer bli lite mer utmaningar än vanligt.

Men jösses va tiden bara försvinner iväg...! En liten kort sammanfattning av min vecka...

Vår lilla sötnos har fyllt 5 år!
i brevlådan låg fint inslagna paket från min underbara vän..:-)
Han gillade både papprena och innehållet..


Har pyntat hemmet med lite nytt och flyttat om gammalt...
Är ju så mysigt att tända massa lyktor på kvällarna.
Passade även på att byta kuddöverdragen i soffan till dessa


I dag har solen visat sig lite och passade på med en långprommis med Milou..
och konstaterade att höstfärgerna verkligen är här!

Är så glad att DU hälsar på trots att det verkligen inte är en pysselblogg för tillfället...
men jag håller på med en del som jag hoppas snart är klart...

Ha en fin avslutning på helgen och bra start på veckan!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du visar :)
    Hoppas du haft en skön helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh,det är allt en underbar liten hund du har, så söt =) Snygg filt han ligger på!!

    Superfina ljuslyktor, gillar kronan. Jag älskar oxå sätta ljuslyktor på en bricka, tycker det blir så snyggt!!!

    Ja, idag är det verkligen hösten....så skönt att jag har semester idag och bara kan välja att stanna inne =) .....fast när sonen kommit hem från skolan får jag nog masa mig iväg till affären är jag rädd för,huuu.

    Kram på dig!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...