27 augusti 2012

Scrapdrömmar...♥

Hej på er!
Ny vecka nya utmaningar, eller vad säger man? Tiden går så fort så det är obegripligt. Nästa vecka är vi inne i september!

Håller på med lite pyssel som inte är klara ännu.... och när jag surfa runt för lite inspiration kom jag över en länk häromdagen som hade sååå mycket fina scraprum och förvaring! Måste ju dela med mig till er. Kolla in dessa:

OMG! har jag kommit till himlen? ;-)

Så sött!

Ordning och reda!

Varför finns det inte så bra förvaringsmöbler i Sverige!?

Ja, vill ni drömma (och sukta) vidare så kan ni gå in på denna länk.

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Ujuj....det var för farligt....när jag ser mig omkring i mitt rum *kaos....inget kul*
    Kanske kan man få ideer...på gott och ont!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vilket rum, detta skulle jag gärna flytta in i!
    Vilken dröm!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Defenitivt ett dröm rum för en scrapare. Jag har inte ens ett scrapbord hemma. :( Vi bor i en etta så jag får scrapa i köket eller i vardagsrummet bara att välja. Men jag har siktat in mig på ett bord från Ikea aom går att fälla i hopp och kan förvaras bakom soffan utan att det blir för trångt. :) Ha en bra dag, kramar

    SvaraRadera
  4. Tänk om man hade haft de ytorna att skapa på =)
    Inte illa alltså!!!
    Den sista hade ju inte varit fel att ha och stoppa allt i =)

    Min yta är minimal här hemma.....men det är viktigt att tänka att det inte är var man skapar utan att man skapar som är det viktiga =)

    Kramiz på dig!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...