21 maj 2012

Life is a rollercoaster...

Ja,just nu är livet verkligen som en berg-och dalbana... Just nu händer det en del tråkiga och jobbiga saker men även en del trevliga och upplyftande (som tur är).... Det kommer att bli bättre men ibland är uppförsbacken lite brantare och kräver lite mer av en själv än vad man tror.. En riktigt trevlig sak är min nyvunna och söta vän "Iffa" som jag gjorde stan med i helgen. Tänk va en blogg kan göra!! :-) Det är sånt som lyfter upp en och gör att man tar tag och hanterar sånt som kanske inte är lika trevligt...
bild: weheartit

En annan jobbigare sak är ett avsked jag bävar för...
Så just nu är kreativiteten på sparlåga tyvärr...
Jag har lite på gång men inget klart ännu, men jag har målat ett motiv...
så det får bli en sneakpeak så länge...


Sköt om er och tack för att ni tittar in!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej vännen =)

    Stort tack igen för helgen, var supertrevligt!! Så glad jag blir av att jag kan pigga upp dig lite mitt i allt annat jobbigt du har =)
    Förstår att dagarna är räknade nu och att det är mycket känslor inblandade.
    Hoppas du haft två bra dagar på jobbet i alla fall, jag har lyckats klara mig utan huvudvärk och det är en bedrift i sig,hihi.
    Har invigt mina nya stolar på balkongen och de är supergoa att sitta i!! Nu fattas bara lite läckra rosa och cerisa blommor =)

    Bilden du visar en liten sneak av ser superfint färglagt ut, ska bli kul att se vad den hamnar på!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Massa varma kramar kommer här!
    Ska vi försöka träffas en kväll och promenera el. kanske fika?
    Kramar om ♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan Pillan
    Hur mår du, hoppas allt väl med dig.
    Ville bara berätta att jag just lagt upp en tävling och dina läsare får gärna vara med och tävla. Kika mer in på bloggen. Mvh Evve

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...