28 maj 2012

Korall, korall och .... korall

Hej på er!
Vilken sommarvärme vi har, jösses vilket snabbt väderomslag det var och nu har det varit fint i över en vecka... Nu när sommaren kommer så är det kul med lite färg tycker jag både vad gäller kort och kläder/smink (framförallt när man fått lite färg på kroppen) och jag har fastnat för KORALL i år! Så fräscht tycker jag... eller vad tycker ni?

Som ni ser har jag fått tag i både det ena och det andra... ;-)

Ha en bra dag och kul att DU titta in hos mig!
Kram

2 kommentarer:

  1. korall är fint, har själv fastnat för hallonröd. Så härligt med lite färg igen =) Kram//Jessica

    SvaraRadera
  2. Japp, håller med, det är en härlig färg =)

    Ja, jag blev så nöjd över sakerna från Ullared, ska bli så kul att baka småpajer och nu när jag vattnar blommorna är det en ren fröjd =) och snygg är den undertiden! Man kan verkligen göra fynd där nere.

    Så tråkigt att vädret blivit sämre, man blir så fort bortskämd med solen, hoppas den kommer tillbaka fort!

    Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...