20 april 2012

Lite piffiga grejer...

Hej på er denna fredag! Underbart med helg eller hur?I dag blev det en lyckad tripp till Blomsterlandet och de hade en hel del fina grejer :-) och såklart ville jag ju visa de för er...

Det blev både rosa och vita pelargoner,
(tycker det är så fint att ha det i fönstret under våren och sommaren)
en riktigt ROSA vattenkanna och en rosa "plastväska" (typ Koziol)
och slutligen 2 väggamplar i zink till balkongväggen.

Det var allt för idag! Efter helgen kommer jag nytt pyssel att visa upp!
Har en väldigt trevlig dag som väntar i morgon...

Ha en underbar fredagkväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Godmorgon!
    Pelargonier älskar jag, precis som dig är det vita och rosa/cerisa som gäller. Har svart och vitt på balkongen på plastmattor och stolar och så smäller jag till med lite läckra färger på blommorna och någon zinkkruka! Den där rosa plastväskan har jag oxå tittat på =) Har bara inte kommit på vad jag ska ha den till än,hihi.
    Vad roligt att du har en spännande dag framför dig idag, hoppas du får superkul med det du skall ta dig för!!!! Här blir det till att åka till köpcentrumet med dottern och se om man kan få med sig något vårplagg hem.
    Kram Iffa

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...