14 april 2012

It's finally mine!

Jag antar att Lindex nya kollektion, Modern Preppy, som släpptes på för ett tag sedan inte undgått er??
Oj så mycket snyggt det kom på en gång!


Jag lyckades få tag på några plagg precis när de släpptes men missade ett guldkorn som jag inte hunnit spana in... nämligen KAVAJEN med stort K. När jag sedan häromveckan fick för mig "-Den ska jag ha!" så var den slut överallt!! MEN skam den som ger sig... så efter sökande med både ficklampa och kompass så har jag fått tag i den!! Jippi för ytlig lycka!! och den är så snygg och bekväm, kommer bo i den...


Lite av det andra jag norpade åt mig när det släpptes...


Ha en bra dag!
Kram till "mina" läsare...

2 kommentarer:

  1. God förmiddag i vårt härliga väder!!
    Man behöver absolut "ytlig" lycka ibland, det är så vi människor fungerar. Vad roligt för dig att du lyckades hitta en till dig! Tänk att man blir så glad ibland när man hittar något man inte tror man skall kunna få köpa trots att man både vill och har pengarna.
    Härligt att den är skön på oxå. Är så kul när man direkt känner att.........ja, den här kommer bli en favorit!!
    Ha en underbar lördag!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Snygg kavaj, och Grattis till att du fick tag i den! Tänk att man kan må så bra av att få tag i ett klädesplagg, det har jag också varit med om ett par gånger i livet.
    Finfina album i inlägget under, så fina detaljer och fina foton.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...