28 april 2012

Härlig kväll och kuddfrossa...

Hej på er! hoppas lördagen varit bra hittills? Här började det med sol men nu är det mer mulet och inte lika härligt ute-väder...

I veckan var vi ett gäng som gick på Tomas Ledin på Rondo. Det var verkligen BRA, han har ju en låtskatt att gräva ur minst sagt. Men det var inte bara musiken som var bra utan allt omkring med scenen och bakgrunden som användes på ett mycket snyggt sätt. Våra platser var dessutom superbra! Ja, en helt underbart trevlig kväll helt enkelt!

"En del av mitt hjärta.."

Fullt ös i slutet...


Som jag nämnde häromdagen har det varit projekt "Byta ut kuddar" här hemma,
förra gången var det kuddarna i soffan och nu var det dags för sovrummet....
Det blev grått, vitt och rosa..ska nog skaffa en vit till om jag hittar någon snygg. ;-)

de tre kuddarna baktill är från HM Home
och de rosa har jag sytt själv och hade sen innan.

Volanger, volanger, volanger...

Kul att du hälsade på!
Ha en trevlig lördag!
Kram

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni hade en kul kväll med mr Ledin =)
    Så härlig färgkombination på kuddarna, superfint!!
    Vi har haft typ samma väder här (inte så konstigt kanske,hihi)
    Funderade ett tag om jag skulle tvätta fönster då det var så fint väder...........men somna i soffan istället (ops!) och nu hamna jag framför pysselbordet (läs datorn =)
    Trevlig kväll på dig!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...