18 april 2012

Dags för nya kuddar!

Nu när vi är inne i april tyckte jag det var dags att byta ut lite färger här hemma så det känns lite mer "vår/sommar"... så jag tog av kuddfodralen som jag sydde i höstas och sydde nya i ljusare färg, turkos blev det denna gång. 
De två nedersta till vänter är nysydda (turkos och turkosrandig)
Fjärilskudden är från HM Home.

Jag passade även på att byta lite annan inredning så det matchade..;-)

Nya turkosa ljuslyktor...

Ny grå löpare (med supersöta lite fransiga volanger nedtill som inte syns här)
och 3 ljuslyktor som köptes för ett tag sedan.

Och idag hämtade jag ett paket på posten med nya kuddfodral till sovrummet! :-)
Kul att du titta in!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Pillan oh vad fint! Alltid kul med lite nytt in och ut med det gamla =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Va kul att du fått sytt dina nya kuddfodral =) Turkost är en sån härlig färg, jag hade det i köket förut. Den där kudden från HM-home med fjärilarna har jag oxå tittat på en har inte fått tummen ur och beställa. Önska så att de hade de prylarna i de vanliga affärena så man kunde gå och shoppa dem där. Superfina ljuslyktor är införskaffade oxå ser jag =) Man kan verkligen inte få för mycket av dem, jag sätter oxå ihop dem i grupper så som du gör..........tycker det blir så fint!
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fina kuddarna blev och turkost blir man ju så glad av... Gillar fjärilskudden också samt alla dina nyköpta ljuslyktor. Ha en fin dag!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...