9 mars 2012

Så många skratt! och sötaste jackan...

Härligt med fredag!! Ska bli underbart med helg, eller vad säger ni?

Jag lovade ju att återkomma med vad jag tyckte om "Ljust och fräscht" och den var så fantastiskt rolig! Jag och vännen L skratta emellanåt så tårarna sprutade! Ni som ska se den - grattis!


Det var så mycket träffsäkra beskrivningar av den tid vi lever i nu, med allt från alla valmöjligheter vi har till alla 65 (!) inredningsmagasin som finns (som bara gör oss mer avundsjuka på hur andra har det och hur man skulle kunna ha det enl. Schyffert och Lindström).


De är så underbara med sina analyser och när det drar en del saker till sin spets. Ja, denna föreställningen kommer jag att bära med mig länge!!

bilder: google
Avslutningen var en riktig höjdare!
ska inte avslöja den för er som ev. kommer se den..

Jo, jag har nog inte visat upp mina senaste klädfynd...
En kofta som jag är så förtjust i, den har varit helt perfekt de kalla dagarna
och jag älskar spesten nedtill och skärningen.

och sen en underbart söt ljus ljus rosa jacka... med så mycket fina detaljer...
Lite för tunn att ha nu men till våren så... ;-)
Båda plaggen från Lindex (!), där jag aldrig brukar hitta kläder...

Hoppas ni får en härlig avslutning på veckan!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Var roligt att er kväll blev lyckad!
    Vilka fina kläder du köpt, koftan gillade jag skarpt =)
    Ja, det är lustigt det där med Lindex för jag håller med dig........men sedan ett tu tre så kan man springa på något superfint där inne och då blir man så glad!
    Ha en härlig fredagkväll, ja det är underbart att det är fredag och helg igen =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. gillar din kofta starkt, nästan så jag också ville ha en likadan. Roligt att din kväll blev lyckad. Kram//Jessica

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...