27 mars 2012

Att fånga dagen....

Dagar som denna är det underbart att ha hund när man kommer hem från jobbet. Att ta en lång promenad med sötnosen i solen och bara njuta, stressa av från arbetet och bara försöka vara...


Det är precis det jag planerar att göra idag... och även passa på att köpa årets första kulglass tror jag minsann! Kanske blir det även tid för lite pyssel till kvällen (har några kort som behöver göras till div personer..) Det gäller att försöka fånga dagen helt enkelt... eller kanske skapa dagen som man vill ha den?

bild: weheartit

Sen är det ju även hög tid att kolla lite inköp som ska göras på Göteborgsmässan i helgen!
Hoppas ni har en bra dag i solen!
I Götet sägs det ju bli uppåt 17 gr idag (!)

Vårkramar!

2 kommentarer:

  1. Vilken söt hund du har =)
    Ja, nu är det nedräkning till lördagen, ska bli så kul!!! Gott med glass!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en fin och lugn eftermiddag igår. Håller tummen för att du även hann med lite pyssel.
    Kikade neråt och såg att du gjort massor av vackra saker sen jag var in sist. Tack för titten!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...