21 januari 2012

Paket med vackert innehåll...

Här vräker snön ned idag, det blir fullt med kläder som gäller vid hundpromenaderna! Det ser redan ut som rena vinterlandskapet, hur ska det då vara ikväll?

Samtidigt som snön lägger sig här så börjar Odd Mollys vårkollektion komma in till butikerna.. När jag tittade igenom kollektionen så var det i allafall två plagg som jag inte kunde låta bli... och igår damp det ned att paket i brevlådan med dessa i..

Vintage Dark grey

Powder

Jag kan ju villigt erkänna att jag har några Lovely Knit koftor innan men jag ÄLSKAR dessa koftor och det är nog det plagg från OM som jag använder mest. Nu ska de nya få bekanta sig med sina äldre vänner i garderoben.

Fick syn på ett för mig nytt märke med scrap-papper på en blogg.. kolla in detta fina!

kolla in mer av märket på deras blogg: http://blog.thescrapcake.com/

Ha en fin lördag!!

1 kommentar:

  1. Fin koftan var...varma sköna koftor har man aldrig för många ;)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...