8 januari 2012

Att vara nöjd med tavlor...

Jaha, det var några intresserade bloggisar som ville se tavlorna som köptes häromdagen... Så klart ni ska få det! Det är bara ruggigt svårt att få till bra bilder nu när det är typ inget ljus ens mitt på dagen...
Får passa på att ta massa foton nästa gång solen behagar att titta fram...

Den första går i vitt kan man säga ;-)
eller som sambon beskriver..4 nyanser av vitt..färgrikt värre.. ha ha
Tror det blir kanon när andra accentfärger finns runtom

och en voilá: Vitt tavla till men med lite bakgrundsfärg...
lite vårkänslor med fjärilarna...


Ha en bra dag!

7 kommentarer:

  1. Läckert och effektfullt! :)
    kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för ditt fina spår =)

    Härliga tavlor du fått tag på jag ska försöka plocka bort julen nästa helg för jag är så trött på alla mina julsaker! Du värkar ha ett väldigt vackert hem, tycker om när det är vitt! Får väll hoppas ni får lite snö också så ni får känna på vinterkänslan där nere =) Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Så enormt fina!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Kanonfina tavlor!!
    Jag tycker om vitt, så tavlor i vita nyanser är ju sååå fint!

    SvaraRadera
  5. Oooooh. Jag gillar tavlan med fjärilarna. :)

    SvaraRadera
  6. Tjena Pillan lillan! Så himla duktig du är med dina scrapsaker. Jag har glott runt nu en bra stund på dina fina grejor. Erkänner dock att det var länge sedan jag tittade in. Keep up! Thina

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...