10 januari 2012

Att ha gjort en visionboard...

Blev sugen på att göra en visionboard för ett litet tag sedan....
Vet inte om ni vet vad där? Det är en inspirationstavla där man sätter upp ord och bilder som inspirerar och motiverar. Jag är som sagt inte mycket för nyårslöften utan det här passar mig bättre.

Hade först tänkt göra själva tavelramen också och klä med tyg eller papper... men så kom jag på att jag hade den perfekta prylen i mina skrymslen...

Köpte denna för längesen för att den var så fin och la undan till ett bra tillfälle..
och nu kom den till användning...


Här är början på min tavla...
och fler bilder blir det men de håller jag för mig själv...;-)
Den ska upp på väggen men pga för dåligt ljus så blir det en bild så här istället.

Kram  på er!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig idé, Pernilla!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Visste jag inte vad det var. Trevligt! Du är verkligen fantastiskt pysslig och kreativ. Kram från Jenny

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...