6 januari 2012

Att befinna sig i mellanlandet...

Vilket underbart väder vi haft i dag och jag har haft massa energi efter gymträning igår och lyckad Ikea-tripp idag. Blev så kär i 2 tavlor så nu ska det ändras om här hemma!

Den här perioden som är nu efter jul och innan vår är egentligen så tråkig rent inredningsmässigt.... Det är för tidigt för att blanda in de roliga accentfärgerna och julsakerna ryker ut strax efter nyår... Har kollat runt efter lite inspiration som är mer "vintriga" och kan passa bra nu...



Bilder fr Lanliv


Förresten... Har ögnat igenom senaste Magnolia ink och som vanligt var det en del fint men ingen WOW-känsla.... Men jag har skrivit upp 2 doohickeys på min köp-lista (såklart att det blir lite nya köp ;-)

Tack för besöket hos mig!det är lika roligt varje gång jag ser att jag haft besökare!
Kram

3 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken på vad det är för tavlor du har köpt.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jag blev också nyfiken... Kan du inte visa? Vi vill se!

    SvaraRadera
  3. Ikea är aldrig fel! Kul med nytt på väggarna :) underbara inspirationsbilder också, vackert!
    Kul att du hittade in till mig, jag kommer gärna in till dig o kikar igen! En massa fina kor o LO's har du gjor ser jag!
    Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...