26 december 2011

Detta underbara...

Hej på er och god fortsättning!

Det blev en tripp till Köpenhamn innan jul och där fanns mycket fynd och roliga saker men framförallt köpte jag ett bäddset som jag bara ÄLSKAR!! Jag har kollat in det här hemma men det är bara föööör dyrt tyvärr... men på Magasin du Nord sålde de ut allt från Pip för halva priset! (all textil) Woop Woop :-) Jag hade kunnat tänka mig att köpa ett set till men det är ändå mycket pengar innan jul... Det var attans svårt att välja färg men efter noga övervägande fick det bli den färg som bäst passar in i sovrummet..

Så... här är det från Pip....
söta drömmar...

Tack för att ni hälsar på mig!

3 kommentarer:

  1. Helt bedårande fint!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Är detta hemma hos dig??? WOW - Det är så jag bara drömmer om att det skulle se ut hos mig!
    Jätte snyggt verkligen!
    Och underbara kort gör du med!
    Vad kul att du kommenterade så jag hittade hit! Nu ska jag kolla lite mer - och säkert bli ännu mera avundsjuk, innan ögonlocken går igen!
    God jul kramar/ Karin

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, vad fint! Som en dröm!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...