15 november 2011

Vad fanns det i påsen...?

Hej på er kära läsare! Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera så ni inte försvinner härifrån! för det vill jag ju inte! Tycker det är så roligt när jag ser små spår av er härinne! Tänk att någon lägger ned lite tid för att titta in hos mig! Så trevligt!

Jag har gjort några fler nåldynor, gjorde ju mina första tidigare i höstas och nu inför jul så passar jag på att göra lite fler... För er som frågat hur man gör kan jag tipsa om denna videon på Youtube






Nu tänkte jag avslöja vad som låg i påsen som jag visade i förra inlägget...
Låt mig få "presentera" mitt nya favvo-plagg, som var rätt svårt att få tag på dessutom...
En ( i allafall enligt mig) ljuvlig kofta från Cream med så mycket fina detaljer!
 
ser nu att baktill på koftan ser man ingen spets nedtill på bilden,
ingen aning varför för spetsen är runtom hela koftan...
Ja då fick ni reda på det, ni kanske trodde det var värsta grejen...?

Idag får det nog bli lite gymträning minsann!
Vi "hörs" snart igen...
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Underbart fina nåldynor och ljuvligt vacker kofta!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. ÅHHHH koftan är ju bara ljuvligt fin!!...ja det är ju dina nåldynor med verkligen,härliga färger och snyggt gjorda!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. vilken fin kofta och jätteroliga nåldynor. Finns det beskrivning på hur du gör dem? vore en rolig julklapp till pappasfru. Jag undrar vad du stoppat dem med och hur du fäst tyget i formen... Kram Ida

    SvaraRadera
  4. superfin kofta, och nåldynorna är bara så ljuvliga.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...