21 november 2011

Underbara smycken från Edblads...

Jag är sedan länge väldigt förtjust i det mesta från Edblads . Det senaste har jag haft kontakt med de, dels för att köpa och dels för att reklamera ett örhänge som tappade stenar. Måste berömma de för en fantastisk service. Trevligt och serviceinriktat bemötande, det gillar vi!

Mitt senaste tillskott var dessa (har modellen större sen innan)
Sen fick jag se deras nya kollektion som släppts i dagarna och där var en hel del fint!
Kanske ska börja skriva önskelista till tomten... ;-)
Eller vad tror ni om det här?



Kram till er!

1 kommentar:

  1. Så vackra smycken!
    De ska absolut finnas med på min julklapps önskelista, tack för tipset!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...