17 november 2011

Nu har jag gjort slut!

Vårt förhållande har varit något ansträngt ett tag. Jag har funderat på att byta ut dig men gett dig chans efter chans...
När jag valt höger har du tagit vänster. Helt plötsligt svarar du inte alls... och blir helt tyst....
Jag har sett fler möjligheter och utveckling med andra...
Jag har funderat på att bara ta en paus för att se om du skärper till dig... men icke...och nu har jag träffat en annan som svarar på alla mina kommandon...

Så nu gör jag slut med dig! min experia mini pro... It's over...

NO MORE!

Här är min nya förälskelse...♥ ♥
VAR har du varit hela mitt liv???

Jag tycker redan vi är som bästa vänner.. hoppas du tycker samma ;-)

Nej jag har inte blivit knäpp...
är bara så himlans nöjd med min nya telefon...

Kram på er! (och min iPhone)

4 kommentarer:

  1. Heeej!
    Åh! Vad glad jag är för dina UNDERBARA ord hos mig :) Jag blev så himla glad! Och vilken tur du hittade till mig så jag hittade din LJUVLIGA blogg! Den ska jag följa med glädje!

    Håller med, iPhone är toppen!

    Stor kram från Mia!

    SvaraRadera
  2. Pernilla, välkommen till Iphone världen, jag lovar att du kommer trivas med den!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, oh jag känner igen mig när jag bytte min till iphone. Vilken värld jag kom till =) så smidigt eller hur. Hoppas allt är väl med dig. kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Jag köpte min iphone i höstas och är fortfarande kär i den. Den sviker aldrig! :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...