13 november 2011

Nu börjar julen...

komma in här i bloggen! Jösses det var några dagar sedan jag uppdaterade ser jag nu men nu kommer lite nytt! Har gjort färdigt julens första tändsticksaskar...

Bilderna är från ett mönsterpapper som hade flera gammaldags motiv

Har använt "snöpennan" och lagt på extra snö på bilden


Sen fick jag i ett plagg som jag förälskade mig i för ett tag sen,
enda bekymret är att den har varit väldigt svår att få tag på och slutsåld i hela Sverige typ...
Men nu har jag fått tag på den!

Nästa inlägg får ni se vad som låg i påsen ;-)

Ha en skön söndag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Härliga askar du har gjort!! =)

    ...hm,nu blev man ju nyfiken på vad du har i påsen!! =)

    p.s jag har en tävling på min blogg nu om du får lust att vara med!! =)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara tändsticksaskar!! Vill jag också göra...:)

    Och snacka om att lämna en cliffhanger...VAD är det i påsen???:)

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...