6 november 2011

Ljus som doftar ljuvligt!

I går hade jag en riktigt trevlig dag på Göteborgsmässan med delar av gänget från Arkiviet (numera fd..) och andra pysselglada tjejer! Självklart blev det lite nytt med i påsarna hem. Hoppas snart få ro i kroppen så det blir pysslande av...

Jag har skrivit om Yankee Candles tidigare men de tål att nämnas igen. Jag är så trött på när jag köper doftljus som luktar jättegott när de är oanvända, men sen när de tänds så luktar de typ... inget! Jag har en hel hög med olika dofter från Yankee C och de senaste dofterna blev dessa:


och ett måste nu inför JULEN är ju dofterna med kanel!
 


Det var lite myspys-tips på en söndag från mig!

Kram

1 kommentar:

  1. Underbara ljus, härligt!
    Måste köpa ett och lukta!

    Härligt att du hade det bra på Göteborgsmässan, så nyfiken på vad du handlade!!!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...