3 november 2011

Korgar av vaxduk

Jag har ju gjort en korg tidigare på test och nu var det dags att testa på riktigt med lite olika färger...
Det är alltså vaxduk av olika varianter som jag sytt i.

Här är det "vanlig" vaxduk (de prickiga) och en vaxduk som känns mer som ett tyg.

Här är det helt vanlig vaxduk.
Den ena är svart med rött och den andra är brunt med rött (ser svart ut på bild)
Tänkte dessa färger kunde passa till jul...
eller vad tror ni?

Förresten! Ni missar väl inte Göteborgsmässan i helgen?


Ha en fortsatt bra dag!
Kram

1 kommentar:

  1. O, vad jag önskar jag hade haft möjlighet att åka till mässan..
    Jättefina korgar du sytt och vad rolig idé att använda vaxduk!

    Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...