19 november 2011

Askar och underbar julinspiration

Hejsan på er! Idag är det en riktigt gråmulen dag men med lite värmeljus och go musik blir det lite mysigare. Idag har jag lite fler tändsticksaksar att visa, håller de lite mer enkla så jag hinner göra ett antal till en julmarknad framöver...

Nu ska jag göra lite hemmafix och pyssla lite till sen ska jag skutta upp i soffan i mina nya mystofflor...

  och läsa senaste numret av denna:

åhh så mycket fiiint
Var är mitt hus på landet med vinklar och vrår där jag kan gå loss med denna inredning.;-)
Vad gör ni denna lördag innan advent?


Sköt om er!

6 kommentarer:

  1. Jag har provat att göra ljus med digi...
    Ikväll ska vi till Trollhättan och se Joe Labero.
    Dina sockor ser sköna ut.
    Ha det gott
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Var på julmarknad i går, vill få lite julkänsla så här inför advent!
    Tittar in hos dig då och då, men är lite dålig på att lämna avtryck. Eftersom vi träffades på Gbg mässan måste jag säga ett litet hej här ;-)
    Älskar dina myssockar!
    Må så gott!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. Så underbart fint!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  4. Så snygga tändsticksaskar..

    Kram anneli

    SvaraRadera
  5. Vilka söta askar :)
    Tack för ditt avtryck på min blogg, jättekul att du vill "följa" mig. Och jag är sedan innan en följare av din blogg :)
    Ha en bra söndag
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Supersöta tändsticksaskar, kommer säkerligen gå åt som smör på marknaden!
    Och visst är det underbart att byta Xperian mot en Ajfån - jag gjorde precis samma resa:)

    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...