17 oktober 2011

Å va ska detta bli då...?

Har köpt på mig tyger som kommer passa dunderbra härhemma...lite mer höstiga färger... Ja vad ska då detta bli??

Jo, det ska bli nya kuddar till soffan!
Denna gången ska jag försöka sy så att de lätt kan tas av och tvättas..
titta in om någon dag så får vi se om jag lyckas...

Sen måste jag tipsa om en superdeal!
Köp ett presentkort på Edblads webbshop värt 549kr men betala 249 kr!!
Men skynda,den gäller bara dagen ut! (17 okt)

Ni hittar den här!

Ha en bra start på veckan
Sköt om er!

1 kommentar:

  1. Superfina tyger - kommer att bli kanonsnygga kuddar!

    Ha en fin dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...