28 oktober 2011

Underbara fredag...!

Visst är fredag en härlig dag?! Hela helgen framför sig och de flesta är gladare och positiva.

Idag lyxade jag till det med en ledig dag (välförtjänt sådan..) så det blev en liten shoppingtur...och jag fick även tag i nya Magnolia Ink (den svenska vers. var slut så det fick bli den engelska). Jag skrev ju om de i förra inlägget. Inzpira blev det inget köp av, vid första anblick var detta nummer inget för mig. Känns som det är lite för många bilder/sidor per objekt... så jag fick mer inspiration av Magnolias :-)
Denna top kunde jag bara inte motstå!
Blev även en hel del annat som jag är så nöjd med!

Ha en härlig fredag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...