23 september 2011

Vackra spegel, spegel snart på väggen där..

Va roligt att så många av er vill vara med på tävlingen!! har du inte sett att du kan vinna ett jättefint läderarmband, så kolla i inlägget längre ned...

Ibland finns de verkligt fina fynden alldeles bredvid en nästan. Bredvid min arbetsplats finns det en butik som säljer massa blandade prylar. Alla saker som säljs är gjorda av personer med någon form av funktionsnedsättning och de står även i kassan tillsammans med "assistenter".  I dag köpte jag den här i butiken för rena fyndpriset! Den hade kostat det tredubbla om den sålts i en "finare" inredningsbutik...

Har kollat efter en sådan länge.
Den har inte fått en bestämd plast ännu utan jag får klura lite...
så den ska inte stå på soffan som den gör på bilden.. ;-)

och i går trillade jag dit på denna...


Jag har läst om dessa produkterna lite här och där och är sugen på att testa.
Den jag köpte är ett rengöringsmedel för badrummet men kan även användas på emalj,  marmor, plast mm.
just denna tar inte bort kalk så jag kompletterar med mitt medel sedan tidigare.
Men bara doften....lavendel och mint.
Denna serie är  fullt nedbrytningsbar och miljövänlig och är inte testad på djur. 

Ska bli väldigt spännande att se om den funkar bra.

Ha en härlig fredag!
För mig väntar en händelserik och social helg!

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Vilken fin spegel! Det är extra kul att den är gjord av någon med funktionsnedsättning, det gör att det finns mer känsla.

    Ska bli kul att höra vad du tycker om ditt rengöringsmedel när du testat.

    Ha en skön helg!
    kram Annika

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...