21 september 2011

Tävling! Vinn ett underbart läderarmband!

I dag är jag glad att få presentera en tävling för mina bloggläsare!  Det är en tävling i samarbete med Evves smycken.

En lycklig läsare har chansen att vinna ett URSNYGGT läderarmband med valfritt budskap på. Det är 1 cm brett äkta läderband med silverpläterad magnetlås, skickas i ett fin smyckepåse. Finns i färgerna: svart, lila, rosa, grönt, blått. Vinnaren får välja valfritt budskap/text som ska finnas på armbandet och även välja färg! Vinnaren får även välja om man vill ha "1 radigt" runt handleden eller "2 radigt". Det blir alltså ett UNIKT armband bara för vinnaren!
Här ett exempel på hur det kan se ut:

och här ser du de läckra färgerna...


Är du sugen på att ta chansen?

Tävlingsreglerna är enkla:
1. Skriv en kommentar i detta inlägg att du vill vara med i tävlingen.
Har du ingen blogg så skriv gärna med din mailadress så vi kan nå dig om du vinner...
2. Vill du ha "dubbel" chans så länkar du även till detta inlägg från
din egen blogg och berättar om tävlingen. Ta gärna med en bild också.
Skriv i din kommentar att du tar två lotter.

FÄRDIGT!
Tävlingen håller på till den 29 september.
Dagen efter drar vi en slumpvis vinnare och presenterar här på bloggen.

Ha en fortsatt bra dag och Lycka till!!

22 kommentarer:

  1. detta kan ja ju bara inte missa. Lagt upp bild på min blogg och skriver en rad om tävlingen. Så två lotter här tack. min blogg är http://jd-jessicasblogg.blogspot.com/
    Med vänlig hälsning Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag vill självklart ta chansen att vinna ett sådant läckert armband! Så jag tar 2 lotter och har därför skrivit ett inlägg i min blogg.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ett underbart fint armband!
    Har nu länkat från min blogg.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. birgberglund22@hotmail.com21 september 2011 18:45

    Jätte fint armband som jag jätte gärna vill vinna,hoppas att jag har turen med mig.
    Tack på förhand.

    SvaraRadera
  5. Jag vill självklart vara med och tävla. Jag har lagt in bilden och infon om tävlingen i en gadget i min blogg. Hoppas på tur. Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Jag är med och tävlar!

    ida@banck.se

    SvaraRadera
  7. Detta vill jag vara med och tävla om! :D
    Kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  8. 1.Jag är gärna med,och tar 2 lotter.

    2.har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/09/vinn-armband_22.html

    Hoppas på tur!
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill va med :-) Riktigt snygga läderarmband. Kul med unika och personliga smycken.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig vinst! Jag tävlar gärna:) Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Är gärna med :)
    Har länkat här : http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=22210215
    Håller tummarna
    anna.henriksson.stopen@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej hej, är gärna med och tävlar med dubbla chanser.. kan ju hoppas att någon av dem ger vinst :).

    Skulle ge detta vackra och symboliska armband till en av mina bästa vänner som ALLTID finns där, oavsett vad så har hon alltid funnits där och detta armband skulle bli en underbar julklapp till henne.

    har bloggat om tävlingen här:http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-pillan-om-fint-laderarmband-299.html

    Och härligt att man får välja färg, hon passar i mörklila så det skulle absolut bli i den färgen =).

    Hååller tummarna!

    Kram Nathalié
    n.teodorson@gmail.com

    SvaraRadera
  13. 1. Jag är jätte gärna med :)
    2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/september/armband-1.html

    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Åh, skulle vara så roligt att vinna.. :) Jag är självklart med och tävlar. Har tyvärr ingen blogg längre, så kan inte tipsa.

    aangelicaa@live.com

    SvaraRadera
  15. Åh så fint! Är med och tävlar och tar två lotter. Länkat från min blogg :)
    Kramiz

    SvaraRadera
  16. Jag är med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med och jag tar två lotter!
    Tipsat här:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/09/27/6327249-tavling-vinn-ett-armband/

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med!
    Tar två lotter!

    Här har jag länkat: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2011/september/laderarmband.html

    Hoppas!

    mail: jennytavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill norpa en lott. Armbanden har fina färger. Hälsning från Monika empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  20. Fina armband, jag vill gärna vara med!

    nanneATlive.se

    SvaraRadera
  21. Jag vill va me :) Armbanden e så snygga.Jag har länge viljat ha ett läderarmband.Håller tummarna och hoppas på tur.
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...