13 september 2011

Håll i hatten!

Jösses, här har höstvädret med blåst och regn kommit med besked! Är nöjd med mig själv att jag fick gjort en powerwalk med en vän trots ÖSREGN och ordentliga vindar. Inte ens regnkläderna kunde riktigt stå emot allt regn...Så nu sitter jag och värmer upp mig med lite värmeljus och gott att äta.

Hmmm borde ta tag i lite pysselprojekt och beställningar jag har men kommer inte till skott riktigt, får försöka ta mig i kragen helt enkelt. Fick urfina stämplar från Prima på posten så det kliar allt lite i fingarna. Till helgen blir det jobb på Rekordträffen som Arkivet ordnar så då lär det bli lite mer pyssel som vill komma hem ;-)

Några av er har undrat om elefantstämpeln som jag har använt på detta kortet och märket är Stamposaurus och köpt från en webbshop i England eller Usa, men det var ett tag sedan.

foto: Pernilla


Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Regnade gjorde det tack å lov aldrig här.
    Men blåste, det gjorde det.
    Och idag också.
    Kom knappt framåt när jag cyklade till jobbet i morse ;)

    Vad kul att du ska jobba för Arkivet en stund i helgen, då lär vi ses!! :D

    KRAMISAR!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...