4 september 2011

Att välkomna hösten...

Nu är september här och det börjar kännas ”höstigare”, framförallt på mornar och kvällar… Häromdagen köpte jag med lite höstblommor till balkongen.

Så idag blev det att slänga sommarblommor som sett bättre dagar och en mörk grå vaxduk ersatte en rosa på bordet. Kändes dock lite märkligt att plantera höstblommor i 25 gr och SOL!! Jisses, det blev värsta sommardagen! Men det gäller väl att passa på att njuta av sista värmen antar jag.

 Lyckades fynda en ny vattenkanna på rea som jag behövde på balkongen.


Jag blev så förtjust i växten med bären! Passade utmärkt med ljung.
Köpte även ”betong”krukan som det är planterat i.
 


Ha en skön söndag allihop!!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Så underbart fint du gör det på din balkong!!
    Jag vill också ha en fin trädgård att pyssla om och pryda med fina saker.
    SKulle jag sätta ut ett sött gammalt bord i min trädgård nu så skulle det mest se roligt ut tror jag... :/

    Å dina ord om tålamod är så rätt Pernilla!
    Och visst är det som du säger,
    man får svar så snabbt och kan lösa allt så snabbt idag att när man väl måste vänta på något så håller man nästan på att gå sönder inombords!! ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Åh vilka vackra färger i bilderna.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...