6 augusti 2011

Tänk va nya tapeter kan göra!

Hej på er! nu var det dags för lite inredning igen... det har varit mycket sånt under sommaren....
I vardagsrummet har vi en bokhylla med glasdörrar som jag satt in tapeter i, de jag haft tills nu är jag fortfarade förtjust i men jag var sugen på lite ljusare.... så sagt och gjort, det blev en tur till färgaffären och bläddra tapetböcker...så mycket fint att välja på!! De skulle vara lagom diskreta så de inte stör resten av inredningen men ändå något mönster så det inte blev för tråkigt... Vill ni se vilka det blev?

här är före:

Ta daa! Efteråt... 

Hela rummet känns faktiskt mycket ljusare nu!
Väldigt ljust och vitt blev intrycket, men det kommer vi nog trivas med.

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det blev - jättefint!
    Tack för rara ord på min blogg. Ja, jag har läst Kay Pollaks böcker och även Byrons Katies "Älska livet som det är", som är lite på samma tema:)

    Kram och ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig,, vad tjusigt det blev.. vad man igentligen kan göra med små medel och vad det kan ge för resultat =)Kikar ofta in här och aldrig har man tråkigt...
    Kika gärna in på min smyckesida och se vad jag gör: www.evvesmycken.se

    Ta hand om dig/ kram Evve

    SvaraRadera
  3. Vilket lyft! Man behöver inte alltid göra så stora förändringar utan ibland räcker det med lite för att få en helt ny look. Snyggt vart det!
    Ha det gott/sussa

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...