30 augusti 2011

Nya Mollysar...

Det blev en sväng till stan för några dagar sen och OJ va mycket fint det har kommit in i klädväg...!
Jag föll ju handlöst för Odd Mollys höstkollektion.... och var bara tvungen att köpa några stycken små godingar...

Denna är ju så klassisk och SÖT!
denna var en av sakerna fr höstkollektionen

och denna raringen var på 50% eftersom den är från våren...
Färgen är riktigt fin och riktigt gosig kvalité.

Idag blir det en sväng in till Arkivets klubbkväll!
Måste kolla allt nytt fint som har kommit in, rapport kommer...

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka mysiga kläder...lite synd att de brukar va så dyra. Gillar den rosa massor.
    Hoppas ni hade en kul kväll på Arkivet, jag är så avis för att ni bor nära en scrapaffär...och inte bara en, utan flera.
    Ha en fin dag,
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Kul att du kom och hälsade på! Jag ska ju jobba för GR på en konferens i Gälve i slutet av sept och då är en av föreläsarna Per, Odd Molly skaparen. Det ska bli väldigt intressant att höra vad han har att säga:)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...