15 augusti 2011

Dressed for success!

Fick mail häromdagen om rea på väggord.. och jag tänkte först att "näää det behöver jag inga" men kollade ändå.. och hittade ett som jag fastnade för... Detta hade ju varit klockrent i en Walk-in-closet men nu har jag ju inte det så... men men det fick bli på den högra garderobsdörren intill väggen och jag tycker det passade bra där!


I kväll kommer de sista avsnitten (antagligen) av Real housewifes of Beverly Hills..
Har blivit mer eller mindre fast i denna serie, den piggar upp!

Ska bänka mig! Härligt med lite glamour på en mulen måndag!

Ha en bra dag!
Kram

6 kommentarer:

  1. Väggord är riktigt fint. Pryder upp en vägg i sin enkelhet och ger en mysig känsla.

    SvaraRadera
  2. Vrålsnyggt väggord!
    Varm kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kikar in hos dig. Så mycket fint det finns här.
    Ja,visst är The real housewifes underhållande. Tänk att små problem kan bli så stora, ha ha.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Vilket läckert väggord! Får man fråga vart du köpt det?
    Har inte kollat in det tv programmet faktiskt.. Men jag kan tänka mig att det är underhållande : )

    Kul att du tittade in till mig !

    SvaraRadera
  5. Scheeetsnyggt väggord! Var det svårt att smaska dit?

    SvaraRadera
  6. Väggordet är köpt på myfirstroom.se Det är inte speciellt svårt att sätta dit (jag har dock övat på några väggord innan..)allt kommer i ett stycke, så med vattenpass och lite tålamod går det rätt smidigt..

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...