3 juli 2011

Varm dag på loppis!

Tidigt i morse bar det iväg söderut med J och då hade vi en stor loppis i sikte... å jösses va stor den var! Hur mycket saker som helst och till riktigt bra priser! Strålande sol och hur varmt som helst botaniserade vi bland möbler, porslin och massa annat...Första timman var det en form av auktion då man fick ge bud på de grejer man ville ha och om man hade budet vid ett visst klockslag så fick man köpa det till det budet...


Provsittning av stolar av J

Den här kökssoffan fick en tjej för 20 kr...!

J fick tag i en gammal fin "växa-säng" som ska piffas upp.
Jag fick tag i sidobordet som är lastat i och även den vita kandelabern som skymtar i.. Båda hur billiga som helst!

I slutet kunde man köpa i princip få fylla en låda för 20 kr (!)
gissa om vi plockade på oss både det ena och det andra...

Jag fick även tag på ett plättjärn och en stekpanna, båda i gjutjärn, för 20 kr... Jag är så fantastiskt nöjd!

Jag återkommer med lite mer närbilder på mina fynd en annan dag.

Kram Kram

6 kommentarer:

  1. Underbart med loppisfynd!!
    Tack snälla för din kommentar hos mej!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en perfekt dag!
    Plättjärn är ju sååå bra att ha.
    Massa kramar ♥

    SvaraRadera
  3. SHIIIIIIT!!
    Vad avis jag blev nu!! En SÅN loppis vill JAG gå på!!!!
    Kan tänka mej att man kunde fynda otroligt mycket!! Och vad fina grejer ni fyndade!!

    ÅÅÅÅH!! avundsjukan bubblar!!! ;)
    TÄnk, den där soffan för en 20a....buhuuuu!! VILL HA!!! ;)

    KRAMISAR

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra tripp, nästan så jag också ville åkta på loppis. Ser fram emot att få se mer av dina fynd, kram.

    SvaraRadera
  5. Kökssoffan var ju helt underbar! Så roligt med loppis och massa fynd. Kram

    SvaraRadera
  6. Underbar loppis, mera såna säger jag! Soffan och sängen hade även jag kunnat ta i bagaget!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...